Thursday, October 22, 2009




yg ni makan2 bersama bekas jiran merangkap bespren pia, danial ngan mak paknya, cik umi yg disayangi bersama lalingnya dan abang dan kak zura bersama sepupu pia, awan dan awin.makan2 tu ari keje jugak buat malam.masak nasik ayam je.tq pada semua terutamanya abg domok i , cam adik dia jugak dan kak zura yg baru balik kojo ponat2 dan singgah umah aku.sonok borak2 sampai tak hengat dah tgh malam sampai tuan umah aku dah konci mangga la pagar dia tu.apara hehehehe...

dikesempatan ni, aku nak ucapkan mekasih pada kengkawan yg sudi menjemput aku makan2 kat umah depa.insyaallah, aku mesti usahakan dtg, kecuali kalo ada hal2 penting terutama yg melibatkan keluarga.takpe, tak raya pun kita leh jupe2 jugak pas ni kan kan.. masak tuk aku ye..cet tq pada kawan2 yg sudi dtg umah aku.panjang umo tahun dpn kita wat makan2 lg yerrrr eheh kalo pasal makan mmg idup