Friday, October 23, 2009

jom terjah

semekom!!!
ni la antara umah yg mmg ditunggu2 oleh kami tuk terjah. hehe.. siap ada cewek ganteng penyambut tetamu yg manis2 gitu.yg kanan tu dah berpunya yg kiri tu single and available, tak gitu hehehe aku promote hang

sbnrnya masa kami dtg ni dah raya ke 31 ada ke sekaligus raya depabali.kami sumer tak dapat dtg umah kak fida masa beliau buat open house mggu terakhir raya atas sbb2 tertentu.dah banyak kali kak fida ajak aku, kalo aku tak datang harus akak marah kan kan..eh mana kepala cikgu sok? ngeh ngeh

sedap sedap sedap oopss silap. cantik cantik cantik..

kagum dgn caranya menghias rumah, english style taww..sempat lagi walaupun dgn kesibukan kerja dan keluarga.modal nye pun mesti banyak kan kak haha..ditambah dgn kekreatifan dan kerajiann empunya umah tu pasal umah aku tak come tu lom masuk betol lagi cuma dok ujung mggu jer.umah lama tu pon dia hias walla mutapa ilek juga

wajibulgunnah ada ;p

jakun punya pasal sampai gambar peti ais dgn beg duit orang pon aku amik haha..pape pun kak, tq manyak2 k.leh pinjam u tuk deko umah i nanti.deko deko deko (sambil nyanyi)