Wednesday, October 21, 2009

makan2 kat umah tuan tanah kedaung haku da
seminggu pas bukak sekolah menunjukkan betapa terperamnya entry aku neh
sebenarnya entry ni untuk penutup raya la konon pirahhhh

buat ari sekolah, senang kwn2 nak mai.bukan open house pun, saja niat ajak kawan2 datang makan,walhal sebenarnya jauh di sudut ati aku ni malu nak ajak diorg datang umah tgk umah aku yang kecik dan tak berkonsep ni yg berkonsepkan suka ati aku , pape pun aku seronok tgk kwn2 yg datang, tq ye.. depa dtg umah aku pas berjuang berhabis2 an dgn mesyuarat post mortem spm fuh sib baik mak tak terlibat u olls

makan beradap beramai2...kelihatan kumbang macho diapit oleh anak dan mak dara come

menu
mee bandung muar, nasik putih berlaukkan masak lomak ketam , siakap masam manis, sambal belacan cik imah, rendang ayam dan ulaman.gambar baik punya cilok dari kak fida, tq kak ;p