Monday, May 18, 2009





arghhhh....tensen jer aku dok jupe anak2 murid lama dari jauh dah buat pipi kembung sambil mengepak2 kan badan.ada yg kata mesti bahagia kan badan mengembang2 la..siap ada yg tanya ckg mengandung ker? hish...cam xbole jadi jer (eh,mcm la xbiasa dgn statement2 tu sblm ni huahua..nasib badan gomok ko la nor)..aper yg perlu aku buat??? senaman?diet? rasanya aku xdela melantak mcm dulu dah tapi agaknya umo dah semakin meningkat tu yg metabolisme sgt rendah.atau aku perlu bersyukur dgn kurniaan Allah (statement malas ler tu).aku respect la ckg2 kat sek aku,anak ramai tapi fuh..badan bergetah lagi.aku dari belakang agaknya orang ingat mok cik mok cik mane tah hahaha... (kutuk lagi..) ada member anak dara kat sek rajin dok joging sokmo kat taman metropolitan petang2.haruskah aku menghangkut kedua2 bdk ini ke sana??? ooo tidak.................

baru2 ni kena relief kelas lama kesayangan 5sc3, dok mencari2 la si mamat ni,tapi tok jupe.rupa2 nya dia terlindung di belakang pelajar lain (tgh jawab exam) pergh...tepanjat aku pasal dia dah kurus.aku pun jdk la mok cik kepochi korek rasia dia..dia kata dia xmakan nasik dah 6 mggu n turun bnyk kilo...rasanya aku xdela kuat semangat cam si mat ni tadi (alasan lagi...). rasa cm kerugian nikmat makan yg Allah bagi cam tom yam, sik kerabu, naan cheese dgn tandori,sik ayam,tembikai laici, bla bla... rasanya aku kena bersyukur dan positif sbb banyak nikmat lain yg Allah dah kurniakan padaku...kena pandang pada org lain yg lebih kekurangan dari kita kan kan...syukur...

beskal kuwos dgn sauna belt pe citer ???? ;p