Saturday, May 16, 2009

selamat hari guru...

bersempena dgn hari guru 16 mei, pagi tadi sek telah menganjurkan pertandingan bowling antara guru.biar pun ramai antara kami yg xpenah menyentuh bola bowling, tetapi kami tetap excited kerana ini adalah satu cara kami dapat enjoy dan melepaskan tension.dek kerana ayah pia kerja rini, aku anta adik ke rumah mok cik n bawak pia bersama dgn niat supaya dia pun seronok.tapi mood dia rini mmg xbaik.sesampai jer kat bowling,dia tgk jer ramai org, terus dia menangis nak dokong.lama gak dia berkelakuan mcm tu.ramai kengkawan n anak murid yg nak dokong tapi dia nanak.sabar jer la,kalo ibu tau cenggini, ibu tinggal kakak dgn adik.xbagi can langsung ibu nak bersosial ahaks...

mengganggu konsentrasi betoi la pia nih (mcm la teror munyik nyer, padahal ke longkang jer 5,6 kali hehe ;p) terpaksa la aku membaling bola time aku n berlari plak dkt budak sorang nih.sampai la dia cool skit bila sorang anak kwn melayan dia berjalan2 n bermain tah pape permainan.xbnyk gambar yg aku amik,sbb melayan bdk yg tengah meragam itew.pas abis jer game,aku bagi can pia lak main kat bhgn game.tu pun muka dia cm xde perasaan jer.smp ada kwn aku yg berdialog leb kuang begini " pia ikut muka ayah dia kan xsenyum pun" haha..jgn marah yer en zuhairy ;p


gaya mak dara yg mengancam haha ;p



skil itu penting...


budak yg menyebabkan ibu kalah muehehe... (leh pakai tak alasan ni ?)





layan game




aku nak ucapkan selamat hari guru kepada semua guru2 yg pernah mendidik ku.Hanya Allah yg dapat membalas jasa baik kalian.juga kepada semua guru2 seluruh malaysia..,semoga kita tetap cekal mendidik anak2 tanpa jemu. isnin nanti baru ada sambutan hari guru disekolah ku ..