Sunday, May 24, 2009

Diari hari sabtu

9.00 pagi - dikejutkan dgn berita kehilangan ayah kepada ex student aku, Prabu.beliau menjadi kesayangan disekolah dek kerana sikapnya yg menceriakan kelas dan menghormati guru.padahal baru mlm sebelumnya bersms dgn aku menceritakan tentang form 6 yang diambilnya.katanya, ayah nya sihat dan sedang makan ketika itu, kemudiannya mengeluarkan bunyi panjang yang aneh dan terus rebah.disahkan meninggal dunia tengah mlm itu juga

10.30 pagi - aku pergi melawat keluarga nya bersama harpreet

12.00 pagi -wat keje skit n balik sambung zz.zzzzz....zzzzz.... (sbb syok tgk ayah n anak titon ;p )

2.00 ptg - bersiap tuk pergi ke taman melewar gombak melawat mak kak jehan (biras) yg baru keluar hospital (operate) .baru smggu operate dah sihat dan sempat menyediakan hidangan mi kari yg sungguh menyelerakan nyam nyam...

5.00 petang - bertolak ke rawang.nak nengok gambar pengantin ritu (sepupu aku) yg dtg bersama mak nye (induk). mkn sik lauk asam pedas, sambal udang , ikan goreng .kuih muih n bla bla..



8.00 mlm - bertolak balik ke rumah.singgah di beberapa buah kedai tuk membeli adiah ari ibu.

10.00 mlm - singgah tuk menjenguk kwn2 yg membawa bdk2 camping bomba (latihan pusat tuk ke peringkat neg selangor).kaki kanannya aku kerana time tu depa sedang dok menikmati hidangan super.ayah n pia tggl dlm kete kejap sbb si bdk pia dah titon. kemudian aku mengorder sup mushroom bersama kentang goreng .fuh... (bungkus tuk bdk pia n ayahnya, aku curik2 jer skit hehe..) yg bahagianya aku pasal kwn aku yg baik hati ni beria2 nak banjer.tau tadi order lg yg bes bes, bole gitu ;p)



sekian jer aktiviti aku tuk semalam ,tq.. (ni mcm aktiv makan jer, tak senonoh betul hehe..)