Sunday, May 15, 2011

SALAM...

Saya ingin mengucapkan selamat hari guru buat semua guru2 di Malaysia khasnya kepada semua guru yang pernah mengajar saya semenjak saya cinonet sehingga sebesar2 orang lor ni..semoga Allah sahajalah yang dapat membalas segala jasa baik kalian semua..amin..mmg banyak jasa dan pengorbanan yg cikgu2 saya telah buat, saya mmg sangat2 memahami pengorbanan dan perasaan cikgu, nak nak lagi saya turut sama berkecimpung dan merasai semua yg pernah cikgu alami dan rasai..huhuhu *nangis jap* semoga semangat kita semua semakin kuat untuk mendidik anak2 murid tersayang dizaman yang mencabar ini..

ooh jerawat..apasal lak ko tumbuh masa org nak sambut hari guru esok ni...stres stres mak..ngalahkan anak dara nak pegi dating jer esok hehehe...kalo ikutkan tangan yg gatal ni mmg nak memicit jer keje..punya banyak ari ko boleh tumbuh,boleh pulak semalam dia tumbuh dgn segar bugar , merah lagi..bukannya satu siap ada berpasangan gitu hehe...ditambah dgn bekas cakar harimau kat muka..mmg macam lanun dah aku tgk..kah kah kah..mau ada yg berpurdah esok ni sbb malu punya pasal ni :p ntah jerawat sape la aku dok tegur ni.dah berpindah pulak kat aku huhu...

mmg takde mood nak p sekolah tau..auww ngalahkan anak dara sunti lak aku ni tau..pasal nya jerawat je...sib baik mmg tak membeli ape2 yg baru pun tuk hari guru..ok nor think positif ok...jerawat tu tanda remaja apa ahaksss...dush dush...takpe satu tanda tuk ari ibu, satu lagi tanda hari guru. best ape...eeeeiiiii stres mak..dah kertu kertu ni dihinggap jerawat pulak :p

muka tombam eden
pandai eh ko jerawat tumbuh secara berduet pastu pandai pulak tumbuh simetri atas bawah..mmg kena la dgn ckg math kan.. kah kah kah ..padan muka ko..


*penggunaan aku dan saya bergantung kepada entri,harap maklum hehe*