Sunday, November 8, 2009

sabtu (7 nov 09)

sarapan pagi - pak dgn anak2 nya makan sik lemak dgn ayam goreng.ibunya makan sepolisterin penuh bihun goreng tak hengat2 ...rindunya sik lemak mak gue

tengahari- pegi kenduri doa selamat kat umah mak kak jehan.menunya nasik putih dgn lauk2 kampung...tak tahan beb.tapi...heheh aku masih kuat iman..ratah2 lauk jer...tak caya eh?? malu plak aku nak amik2 gambar kat situ pasal ramai pok cik dgn mok cik jer.tetiba kang "apehal pulak bdk ni amik gambar makanan ni ha" ??sesia jer aku

pastu berdesup ke rumah kak safla di kuartes guru, sg pusu.menu2 nya pon sungguh mengancam, membuatkan daku terancam..sik minyak dgn lauk, laksa, roti (roti arab ke tu?) cicah kari (sedapnya..), dan banyak la lagi menu sampingan.kat sini aku bedal laksa sbb sebelum smp umah kak safla tadi aku dgn ayah pia dah pekena cendol...seronoknya kak safla dapat pegi haji kan..dah la orgnya baik..semoga dapat pergi dan pulang dgn selamat..amin. sambung balik citer tadi..masa nak balik tu (dlm 5 pm) hujan turun selebat2nya disertai dgn kilat.so aku, kak amizan, norli pon lepak2 lagi kat situ.nak balik tu siap kak safla bungkuskan manyak makanan cam ala2 mak metua aku bungkus2kan makanan tuk kitaorg masa nak balik kl hehe yg kat sini pala aku dah mengong melayan bdk2 ni sampai lupa nak amik gambo..ape da

sempat lagi singgah giant beli barang dapo...

sekian, laporan semalam dari sy