Tuesday, November 10, 2009

anak banak ni tak sudah2 nak menjeleskan ibu mereka ini.ujung minggu baru ni, diorg dah mula naik beskal tiga beranak meninggalkan i keseorangan..eh eh ayah cm kontrol pewot jer huahuahua..

dah jauh pon kak pia dok asik pandang belakang jer.mungkin dia kesian kat jurukamera nan sorang tu yg berkain batik dan berwajah sedih ;p tata bu

ayah pia kesian agaknya tgk muka aku.balik dari naek beskal tu, dia tanya "ibu nak beskal jugak?" aku jawab "aah beskal dalam bilik tu ye hehe"' org belom jawab, aku dah siap sediakan jawapan.takpe sedar diri, sendiri mau ingat.rasanya aku dah lupa la cmne nak naik beskal, nak imbangkan beskal, lagi2 bila dah gemok ni,dah lama sgt tak naek.last cuba naek beskal masa ngandungkan rayyan 8 bulan kot.masa tu kat muo, tingin beno nak naik masa tgk anak2 buah main. ape lagi, badan dah la comel , mak tergolek ala2 manja taw.sib baik tadak org lalu, tak dapat la aku bayangkan kalo la mak metua aku nampak aku time tu ei...malunye auwww