Monday, September 7, 2009

itu aku...

time dulu..pg mcdonals pun dah kira best sgt la.. tgk i posing u siap dgn baju bebet lagi ..dulu2 pakai baju bebet cm best la keke (2 dari kanan)

posing dgn satu2nya kekandaku...apsal aku nampak katik ek?

poie umah mak den (aku) ritu , terjupe la album2 lama masa kitaorg 2 beradik masih kecik lagi..tak sangka dah beso gajah masing2 terutama aku hehe..meh sini aku nak citer sket zaman dolu2..

masa aku kecik2 dolu, mcm2 org gelar aku..time gigi sumer patah sbb nak ganti gigi kekal tu (umo dlm 4-5 thn,masa tu kat sabah ) bdk2 panggil aku rongak.mau tak nya, sekali patah...berderet kat dpn atas bawah.nak pg beli ais kerim pun malu taw..ngeee...sekali senyum cam mak enon da....

masuk sek rendah, badan aku kategori besar jugak la dari bdk2 lain.masa darjah 2 tak silap, time tu aku bersekolah kat sk dato keramat 2.ckg pjk, ckg aminuddin (ha..engkau ingat lagi nama taw) soh wat aksi ala2 gimnastik ke lompat2, aku pun dah tak ingat.tapi yg aku ingat smp sekarang, dia ckp aku gemuk pasal tak larat nak buat kot keke..

masuk sek menengah, gelaran tuk aku ialah.. MOK DEK (gemuk pendek) ..dan perkataan mok tu kekal sampai sekarang..tu pasal la badan aku takmo slim2 dah ;p kat sek dulu kengkawan panggil aku idung cawan hehe...siap tekap ngan lukis lagi idung aku kat papan itam..mmg lawak betul.ada satu ari tu, bila blk umah, tido2 tengahari tu, boleh aku amik sepit baju sepit kat idung aku takde batang idung konon2 nak mancungkan idung, bangun tido, aku tgk idung aku punyela merah menyala..tobat mak nak buat lagi.ada jugak kengkawan yg panggil aku anak indon..sbb muka aku cm indon kot..kalo indon artis tu best la jugak jgn nak perasan ..ni indon yg satu lagi hokey..

masuk matriks pulak, kengkawan panggil bun (buncit kot) ..pun kekal smp sekarang.kalo diorg mesej aku "hai nor bun...sihat?? " hehe...rindula engkorang sumer ;p macam2 versi aku ada..semua manis bila dikenang..

rini kedai makan cik nor ditutup kerana tiada barang basah..semua makanan akan diimport dari pasar ramadhan...yahooo