Wednesday, June 3, 2009

lemari baju ni dah lama dikongker oleh cik hani sofia memandangkan ia dibeli sejak kelahirannya.dah lama sebenarnya aku rimas (beserta dgn malas jugak ) nengokkan baju nya yg penuh.tarik satu sumer jatuh, pastu kena susun balik.dtg time malas aku tonyoh jer hehe xsenonoh betul.aper taknya baju yg dah xmuat pun ada dlm tu.

bahagianya aku coti sek ni xdapat digambarkan dgn kata2.walaupun kerja sekolah bertimbun2 tapi sekurang2nya dapatla aku ilangkan stress dan rehat dari bdk2 comel di sek itu.ni datang mood baik, aku pun susunla lemari baju pia tu. kuarkan yg dah xmuat ,dapatla masukkan baju adik rayyan jugak.dapatla sekotak baju2 yg xleh pakai.antaranya baju pia yg nih, rasa syahdu jer tgk baju ni, xpuas jer nak pakaikan dia (kena dapat adik pompuan plak ker pas nih?? haha) yg aku perasan banyak baju2 pia kaler pink.aku pun xsemena2 jer minat pink pas bersalinkan dia.nanti ibu simpankan baju2 ni wat kenangan yer pia (leh caya ker).layan jer la entry ptg2 ni ;p