Monday, June 1, 2009

2nd besday pia

seiring dgn pantasnya masa berlalu, sedar xsedar, pia dah berumur 2 thn, alhamdulilah....masa dia berusia setahun dulu tak dapat disambut anak banak kerana aku pg ke tanah suci bersama atuk dan neneknya.ingatkan kali ni nak sambut dgn atuk n nenek dan abg aku sekeluarga mcm biasa tapi pikir punye pikir lebih baik kali ni ajak jiran2 wat doa selamat sikit.wat kecik2 jer ,xpanggil ramai pun.ajak jiran2 mak, n beberapa org kawan aku. menu : sik impit , rendang, pulut kuning, mi kari, kuih dan jajan nyam nyum...

aku sebenarnya risau dgn mood budak sorang ni.sejak akhir2 ni asik merajuk, menangis jer kalo tgk org ramai. (sbb aku selalu tgk pilem neng yatimah ker ms pegnen??) ada sekali tu, pg melawat kwn husband dapat baby baru, punyela dia menangis sampai tak nak msk umah.tepaksa la aku dgn ayahnya bergilir2 dokong kat luar.sabo jerla....



kek comel diorder dari kak azira


masa ni mood ada baik, siap menjeling lagi... maklumla belum ada org datang lagi...tunggu jerla

tetamu mula datang..

xpasal2 jer aku kena interprem dgn bdk2 ni.pia takmo potong kek.bdk lelain sabo jer la tgk kek hehe...tepaksa cut gambar aku, dah cut siap kabur kan lagi.macam giant ditgh2 lautan manusia kerdil.tak suka la..ehehe..


sib baik ada sepupu2 pia yg tlg potongkan kek


gambo org2 senegeri, perak (sume manis tersenyum lebo)

ngapenya kome ? alamak..anak aku plak yg join interprem..haha jgn mara arrr.menten2 nak..

dah lama tak berjumpa..kak hanim (kanan) sibuk berbual dgn kak su (kiri),tauke bunga yg dah berpindah ke bukit gading.miss u la..

"tq cik umi, cik farid sbb datang.bwk present lagi hehe..."


kakak i,org kuat yg banyak membantu menjayakan kenduri ini,tq kak zura.jasamu dikenang


kengkawan ramai datang tapi,besday girl nya asik nak "kong kong (dukung) ayah"

awin & awan


kak mirah & kak jelita



alamak..melepek..tak rock tul la

pia nak ucapkan mekacih bebanyak pada uncle n auntie yg sudi datang, walaupun pia moody (hehe...) yg tak dapat datang tu, lain kali kita jupe lagi k, insyaallah..tata... krooooh...krohhhh...zzzz