Tuesday, April 7, 2009

xtau nak godek2 ape kat google,jari jemariku yg montok pendek ini tergatei menekan sauna belt, lalu terkeluar la gambar spt di atas.lantas mengingatkan aku kepada sesuatu...ewah.
alkisahnya begini..sek biasala sering dimasuki oleh jurujual2.xsilap aku dlm 2 mggu lps,aku dah nampak la 2 mamat ni dok promote kat kengkawan aku,tapi aku xdela amik pot sgt.ingat malas la nak membeli, tup tup sorang kawan aku ni dok pujuk2 kata sauna belt ni murah jer.kata salesman tu salu hage dlm rm180+ ritu dpt dlm rm35,teruja la jugak aku, maka aku dan bbrapa rakan ku pun menyambar sorang sekotak.sambil2 tu kwn aku dok bukak la jugak membelek ape lg yg ada dlm kotak tu, siap ada teletape lagi.diorg dok perli2 lg nak ukur pinggang sorang2 sebelum pakai. (bab ni yg paling aku xsanggup hehe...)
nak dijadikan cerita,ari petama membeli, menda alah tu masih tersimpan lagi di dalam keta.bkn ape, dgn nak ngangkut bdk2 dgn beg2 lagi tu yg malas aku nak hangkut sekali.so esoknya aku hangkut la blk ke sek.ari ke dua tu sempatla aku mentelaah buku panduan yg disertakan n nengok2 mendanya.nampak la cm menda murah n cikai.tah cmne aku leh rembat.sempat baca jer buku panduannya. sampai la ke ari ni benda alah tu dok ada xberusik kat katil si budak rayyan (katil yg slim la kot ;p) bukan ape, bila dah malam kan letih,nampak katil n bantal peluk tu dh memanggil2.lebih enak dari kena bukak kotak n pasang kat pinggang ish...melampau kan benda dah ada cuma pasang pun malas.mmg xberazam langsung la mak org sorang nih hehehehe........
bkn saling tak tumpah lg, mmg betul2 rupa seperti yg di atas,xsangka lak leh tjupe kat google ni.tapi kat situ dok tulis hage rm45.jadi mamat tu mmg kencing la kata 180+. yg buat aku tersenyum sumbing tu,slh sorang jurujual tu dok kata dia pun mmg gunakan belt tu(sambil tu kami ni dok intai2 la pewot dia) sah nampak muncit cm pewot aku..apara.so lepas entry ni harap2 aku lebih kuat semangat mencuba pakai sauna belt tu dr membiarkan ia tersadai begitu sahaja............