Sunday, March 16, 2008

Cmne ek..nak mulakan??

Akum n salam perkenalan........hm...benarnya aku bersemangat gak nak nulih n ada blog sendiri pas salu ngikuti blog somi ku dan kengkawannya...semangat lebih tapi tak tau la gajin ke tak nak ngeditnya muehehe..lagi berkobar2 dan teruja bilamana haku tersesat masuk ke blog kengkawan haku masa blajar2 dulu woi gindunyer masa muda remaja gitu..

smp la ni aku blur dan mengong aper dan cmner nak mula.tapi xpe bagi aku masa,aku akan cuba mengeditnya dari masa ke semasa...baguih gak ada blog nih.gase2 cam ada diari lak.sekurang2nya dapat la berkongsi idea dan mencurahkan perasaanla..kononnya.. tq pada asbenku kerana sudi memberikan semangat dan menyediakan blog untuk haku..huahua....

harap2 adalah kengkawan di luar sana sudi berkongsi idea dan memberikan tunjuk ajar pada aku nih..sile silekan...blur nih..ehe.