Saturday, March 29, 2008

So..........sweet memories..


Gamba ni xsilap thn 2002 masa aku kene pg wat praktikal taun akhir.cam nak nangis jer bila nama aku kena kat Banting tuh.nak gak tuka tapi ingat lg doc tu kata awk takkan nyesal g sana.mmg manis pengalaman masa ngaja kat SMK Methodist, Banting.kwsn luar bandarkan,bdk2 kat sana mmg hormat kat kita xkira bangsa.sampei ada bdk yg kalu nak lalu dpn kita punyela menunduk cm kita nak rukuk tu hehe..rasa cm lucu je.tu yg paling baik la yg paling nakal pun leh dikategorikan msh ok la berbanding kat sini huh...

Kat sana nyewa dgn kwn2 UPM gak yg kena prac kat banting nih.dok kat umah mak yon,baik orangnya.gumahnye besau tapi dok sengsorang,ujung mggu la anak2 dia blk.pe kaba la agaknya dia kan...dah lama xdgr kaba.Yang paling mengejutkan aku (xsilap dalam 3-4 tahun lps),salah seorang anak murid aku (pompuan berbangsa cina) mmg comel orangnya....telah dibunuh dgn kejam oleh lelaki dan ditanam di depan rumah.Mmg berita ni jadik biter utamala..rasanya gamba dia barisan paling bawah 3 dari kanan yg gambut panjang tu....mmgla dah ajal tapi aku terkilan sgt2 la dengan cara kematian dia.tapi masa tu pembunuhan kanak2 dan remaja xbnyk sangat cm skrg.