Sunday, December 20, 2009

ooh..aku pasti akan merindui mereka...
.
.
.
opps...bukan yg ini konon


benarnya, ini adalah bekalan pewot aku masa ari terakhir kami menjaga peksa bersama2

sepanjang berapa taun aku jaga peksa SPM, ini la first time rasanya aku enjoy sgt, tak jaga sehari rasa boring taw... mungkin sbb dapat ketua pengawas yg sgt2 sporting..ju, miza, kumari (bakal pengantin baru), kak hasliza, kak faridah (ketua Pengawas), en ainuddin, en azfar dan nak dara come kat dpn tu, rahimah..semoga kita berjumpa lagi ye..

oops tak lupa juga rakan segosipku, kak shakti, bukan gosip tapi kitaorg ni caring maringla ahaks

sian miza, time2 jaga peksa ni, 2 org anaknya kena demam campak, yg sorang lagi kena tahan wad sbb sesak nafas

ape yg aku pelajari,bekerja dgn org yg relaks dan baik ati ni, buat kita dan enjoy dan tak tensen..lala..

99 htn
zel..zel..zel

mggu ni, aku pon tak hengat ari ape, aku dah ter ngap (ye ke ter?) nasik lemak mak aku.aku bkn lapar sgt time tu tapi sbnrnya sik lemak tu tuk ayah pia.dia plak makan tak abis, aku rasa sayang sgt (sambil tutup muka) ..dari dibiarkan buang dalam tong sampah i rela buang dalam tong pewot ku itew huhuhu....payahnya jadi murah ati terhadap makanan ni kan kan..haha sampai bila pon ko tak kurus la cmni nor ooi