Monday, October 26, 2009

walaupun akal dgn pewot aku tak mengizinkan tapi bukan main laju jek jari jemariku kontotku meninggalkan pesanan kat blog zel "aku pun nak join 99 hari tanpa nasik" sila jgn garu2 kepala ye anak2 murid dan kawan2,atau pun korang nak ketawa bedekah2 pada aku yakni ahli kantin tetap dan berpencen disekolah.mesti pasni kak ida kantin akan merindui aku.dah la ritu baru bbrp ari aku tak jenguk kantin pun dia dah merajuk haha alasan baik punye ..arghhh...boleh tarik balik tak kata2 keramat itu?..bagaimanakah idupku tanpa nasik disisiku? sebelum ni penah la jugak konon2 tak makan nasik, masuk ari ke 2 punyela kebuluq,terus makan tuk 3 ari punye senang.alamatnye nanti enggak adala gambar makanan enak di blogku waduh waduh..

ari ni jer pon aku dah melantaks 2 pinggan nasik setakat ptg ni..agaknya tensen sbb tak lama lagi dah tak leh makan nasik .aku la agaknya org yg selalu akan rasa berdosa sbb curik2 makan nasik wakaka minta dijauhkan . antara syarat2 nya ialah prog ini akan bermula 1 nov o9.peserta kena amik berat badan dan gambar dari pelbagai sudut.takyah makan nasik smp hari ke 99 dan amik timbangan dan gambar semula.patut rasa berdosa kalo curik makan .hampir 50 org yg join program ni dan peserta yg kurang berat paling banyak akan dapat hadiah.seronok jugak bila ramai join.mana tau pas ni macik nor akan jadi seramping erra fazira auuwww jangan berangan la wei ..tak kuwos jgn ngada2 nak gelak2kan aku pesan awal2 .jgn putus semangat nor, xde nasik, piza, makaroni, kfc kan ada...aci kan zel kan...kan..

apepun sehari sblm program tu, adalah hari hi tea sekolah kat hotel.so mak akan pastikan setiap inci makanan akan dimanfaatkan sebaik2 nya...yahoooo


layan mata macik nor sambil lap mata sob sob




i luvvvvvvv food very much

mari mari nyah nyah nasik dariku buat sementara waktu ini uhuk uhuk..