Saturday, September 26, 2009

alhamdulilah..akhirnya dapat jugak aku melawat anak2 arwah setelah bbrp kali ditangguh.pg pas balik sek, ari terakhir sebelum coti nak raya.ikutkan ati mmg segan jugak pasal sepanjang perkenalan dgn arwah sejak 2002, baru 2x aku menjejakkan kaki ke rumahnya.pas mesyuarat koperasi, aku terus hangkut kedua2 bdk ni jer sbb kwn2 sume ada hal lain, maklumla dah nak coti raya.ramai kengkawan yg nak balik ke kampung ptg tu jugak

ni la dia anak arwah , qays aiden..yg dilahirkan pada 2 april..semasa kandungan berusia 7 bln bagi membolehkan arwah ibunya menjalani kimoterapi.keluar hospital tak lama selepas ibunya meninggal dunia (6 julai 09)..baik je bdknya..pandai bawak diri


dari kiri : mak arwah mendokong qays, anak sulungnya, qis, suami arwah mendokong si rayyan.ape yg aku tgk , si kakak hepi dan celoteh bdknya. siap angkut mainan ajak pia main lagi cuma pia jer buat perangai..kata neneknya, anak beranak sering melawat ke kubur arwah kalo merinduinya..si kakak ni pandai..ckp kat ayahnya mami sakit sbb tu duduk kat sini (kubur) ;(


sebulan sebelum kelahiran qays.diwajahnya tak penah menunjukkan kesakitan atau kesedihan.sentiasa ceria dan bersemangat.


we miss u very much
semoga tenang di sana..
semoga anak2 nya menjadi anak yg soleh dan solehah dan mendoakan ibunya....amin

kalo nak baca kisah arwah ada kat blog list aku yg paling bawah...