Sunday, August 16, 2009

porsche merah part II`


aper kebendanya binatangnye tuh?? jom zoom dekat2 sket
.
.
.
.
.

masih tak dapat jwpnnya? sekali cam pop kuiz da...



asal nya menda alah tu dok kat sini..yer..betul.jgn pelik.tempat start enjin keta ini telah terkelua dari tempatnya.aku tersangatla pelik cmne leh jadi cmtu.rasanya takdela kasar beno tangan gajah ku itu huahua.. mengkek jer ayah pia.nasibla..bini debab dia dok melenjan kete tak ingat dunia.sampai abg aku pon dok gelakkan aku yg tak sesuei bwk kete neh sbb aku kete ni comel bebenor


bila bawak kete mmg terasala geli2an di batang balak kakiku

jeng jeng..
.
.
.
.

ini la porsche yg manyak jasanya padaku.membawa aku dan anak2 ke destinasi yg dituju dgn selamat, alhamdulilah...kdg2 ayah pia ckp kesian kat ibu sbb bawak kete neh!hello..i mmg suka sgt bwk kete ni psl senang nak park (kureng reti nak mempark,sbb tu ranap kete ayah pia ;p) tak kisah la org nak kata ape, asal kita gembira.. aku ni ala2 pemandu lembab berkhemah, sbb tu selalu kete yg potong aku, teringin bebenor nak nengokkan pemandunya itew ngeh ngeh.. kete ni jugak banyak berjasa pada atuk nenek muo pia.setakat ni masih berkeadaan baik walaupun berusia belasan taun.tq mak abah..subsidi ker neh ; (ni menantu ke anak antu ngeeeee...)




ni tempat lepak si bos tecik,rayyan.la ni kak pia dah pandai ckp" ni kete ayah ye, ibu pinjam" wakaka...sabo jer..bila la agaknya ayah pia nak betulkan benda alah ni ye,takkan nk tunggu bini domok dia ni m*ti tekena kejutan elektrik, heee....ape yg penting, i likeeeeeeee this food kete very much..muah