Monday, August 3, 2009

porsche merah ku...

kelas 3A3, 11.30 am (31 julai )

ckg n : Muiz..boleh tolong ckg tak?
M : mestila boleh ckg
ckg n : awk tolong ckg pergi kat kete porsche merah ckg kat blkg, amikkan brg2 bla..bla..bla..yer (sambil menghulurkan konci kete) jgn lupe konci blk tau..nanti ilang hehe..
M : tak pakai alarm ke ckg?
ckg n : tak..

pas 10 minit, si bdk muiz datang balik dgn berpeluh2 tanpa barang di tangan

M : tak jupe pon kete ckg ;(
ckg n : la...hehehehehe....awk neh.(aku ingat dia taw, sbb salu gak dia tesempak dgn aku)
Sape tau kete ckg?
Z : kancil merah tu kan ckg..
M : la yg tu ke ckg.tadi kwn sy ada btau jugak

ish..ish...lurus bendol betoi la budak sorang neh..tadak nye muka aku yg tak semenggah ni nak pakai porsche.nak kaya jgn jadik ckg k ngeh ngeh...kete kancil subsidi mak muo ni banyak berjasa pada aku.uik??betul ke subsidi?ntah ntah bagi pinjam tapi kamiorg wat harta sendirik plak wakaka..ada satu ari blk sek tu,aku tgk bdk2 menghurung kete ni, aku kata jgn tgk luar,power tu kete neh hehe..pastu yg panggil porsche tu..ada masa nanti aku tangkap gambar itu keleta.olait! cau cin cau