Friday, August 28, 2009

ini citer semalam..tapi aku malas nak update smlm sbb asyik berebutkan laptop dgn kak pia..nak tggu dia titon baru leh pegang kalo idok memanjang jer bukak kartun smp panas2 laptop ni .smlm aku ada peksa ptk.seingat aku dlm bbrp taun ni dah berapa kali aku amik, memanjang jer tak dpt 4 heheh...dah..dah.. jgn banyak citer, maleh nak bc buku, berangan jer lebih.so kelmarin aku pun pinjamla buku dgn k hajar konon2 semangat nak baca.baru jer bukak buku sambil makan2 baring2, mulala menguap smp berair2 bijik mata..bosan oi, tak leh jadi neh.. so sudahnya cm biasa, aku amik peksa dgn perut besar otak kosong la.baguih betul la org yg leh dpt 4 tabik..tabik..

aku paling lama dok dlm dewan pun setengah jam jer kalo lebih mulala paneh muntot.sib baek la dah lepas zaman2 blaja aku. kalo thn2 lps aku nak kuar, smp pengawas yg jaga peksa ptk tu dok tahan2 lagi hehe..kelaka jugak kalo dikenang.semalam, tepat setengah jam jer aku mintak izin nak kuar pengawas tu mcm blur jer...pastu masa aku melewati pengawas pok cik sorang lagi tu, dia dok usik2 perli "ini mmg cerdik neh " aku sengih jer la..dua2 kertas aku kuar awal pun dia dok ulang ayat yg sama tapi kali kedua neh aku dok jwb "tiap thn ambik encik" punyala dia senyum lebo..phm ler tu

so malam ni plak kenela paksa diri tuk menanda paper exam psl bukak jer sek mggu dpn, kena masuk markah dah..citer pasal menanda ni teringat aku masa tanda exam yg sudah..mcm2 khazanah yg anak2 murid aku jupe kat paper depa..mula2 jupe nasik keras la, coklat la (sume pia punye pasal ;p ) yg tak tahan tu leh jupe nyamuk mapus keras kat paper tu..paper sapela ari tu ek...hehehe...jgn marah aaar.. tu maksudnya last minute baru ckg pulun tanda siang malam tak jemu ku menanda ececeh..

aritu semangat nak sambung blaja begitu berkobar2 tapi memandangkan otak dah mula berkarat menengokkan gaya aku yg malas nak study ni, kena pikir 2 kali balik la ngeh ngeh... kalo mkn tak penah mak jemu nyah ok ler, nak smbg baring dulu papai