Wednesday, July 22, 2009

gambar hiasan dari myresepi.tocheeee....

Sabtu ini spt sabtu lepas kami ada tugasan di sekolah.kalo bln 6 dulu ada hari permainan tradisional untuk pelajar ting 3 (matapelajaran PSK), kali ini untuk pelajar tingkatan 2 dengan temanya makanan tradisional.makanan??? i likeeeee...

dgrnya, pada ari itu, kami bersama2 pelajar akan memasak pelbagai makanan tradisional pelbagai kaum.yg tak syiooknya, aku telah ditugaskan tuk memasak kue ketayap atau kue gulung.aku mmg suka makan kue ni lagi2 kalo mok cik yg jaga bdk2 ni buat.mmg mabeles....lagi2 kalo pree kui kui...tapi ya ampun aku mmg tak pandai nak masak kue2 ni.setakat nasik goreng atau jemput2 bole la kot.tapi takkan aku nak menolak tugasan yg telah diberikan.takpe takpe..aku akan cuba menyahut cabaran itew dan buat sebaik mungkin.mana la tau tetiba plak pas ni aku jadi teror masak kue muih ni ;p diharapkan tak de la bdk2 tercirit birit pas menikmati masakan kami ;p