Friday, July 17, 2009

ada ka patut?

2 ari lepas aku otw ke kelas 3A10 tuk berjumpa dgn gkmp, kak yati.elok jer baru nak bercakap, kitaorg ternampak kumpulan pelajar yg ramai.dah agak, mesti bergaduh.mmg dah jd tanggungjawab kami tuk meleraikan agar tak berpanjangan.bila smp ke situ (tak jauh pun) si A ni dah berdarah di tumbuk (kena cermin mata)oleh si B.pelajar lain pun tolong leraikan.agaknya si A ni marah sbb tak sempat nak membalas, dgn tak semenanya memaki hamun kami dgn perkataan yg sungguh manis sekali c*b*i.ada ker patut?? takpela lu sendirila mau ingat okkk...agaknya kalo dikira dah berbakol2 cacian kat kapla kami hehe..nasib nasib...

malam ni aku bertugas utk camping perdana di sekolah dari jam 9-11 malam.takmo la aku titon sana tapi nak balik cm dah gelap jer area umah aku ni, ala2 sunyi sket.eii takut.nak bwk bdk2 dgn apak bdk cm kesian jer.nanti depa meragam sape yg susah?i jugak...........(dgn sore sengau ye)esok jam 11.30 -12.30 ada kelas tambahan matematik.ada ke pelajar kelas 3A9 dan 3A12 yg datang dan seterusnya sanggup menunggu hingga tengahari?wallahualam.tgk sajala esok.rasa sedih dan hiba bila aku dapat mencari blog arwah siti marlina zainal dan membaca cerita2nya.dgr tadi dari kengkawan, anaknya yg sulung disahkan ada chance utk dpt kanser.Ya Allah, siannya nasib si kecil itu.diharapkan Allah memanjangkan usia dan memberikan kesihatan yg baik pada anak2 arwah..amin