Monday, June 8, 2009

sakit..........


cun nyer aweks kat atas nih .ada ati aku nak tepek kat sini.biaq pi la, walaupun fizikal aku jauh bebeza dari nya tapi kami sama2 sakit gigi. adoi.........sakitnya gigi aku ni.org kata sakit gigi ni sakit ketiga selepas meninggal dan bersalin.betul ker?? rasanya dah lebih sebulan sakit ni tapi on off on off.kat geraham dalam (bongsu tu kot).gigi aku mmg sering ditampal sejak aku sekolah, maksudnya aper? gigi aku rosak dah lama la tu.tu la sape soh xjaga gigi, sendiri padan muka...ngeri la aku dok bayangkan doktor amik cm playar nak cabut gigi aku yg kuat melekap itu, adei.sanggup aku telan panadol ari2 tuk tahan sakit.menangkap sampai ke kepala.ritu sakit gigi pun sempat lagi pegi bercoti gak.menten...
kalo xbaek2 jugak pas ni tepaksala i merelakan diri tuk ke klinik gigi.mana tahan, dari belum coti sampai dah nak naik sekolah.tak kan nanti dpn budak pun nak cover skt gigi.nak2 bdk2 comel tu buat hal, mau ada yg jadi hulk ogan nanti huargghhhh.....