Tuesday, June 16, 2009

gaya zzz....zzz...

Dialog anak banak :-

"nak bubur, nak bubur" kata si budak Pia sementara menunggu ayahnya balik keje.
"ok, jap yer"balas ibu. sambil tu pia datang bbrp kali menanyakan buburnya sambil pesan kat aku letak telo dalam buburnya.wah anak ibu....

sementara menantikan bubur masak, aku pun ke ruang tamu tuk menengokkan budak2 nih.

pastu aku tepanjat menengokkan
.
.
.
.
.
.
.
.


ingatkan dia buat aper.kus semangat aku...




jom...zoom dekat skit

.
.
.
.pastu ibu pun panggil dia......tapi dia leh titon terus kat bwh dan2 tu jugak


aku pun angkat letak dia elok2 atas sofa.pastu
.
.
.
.
.




ish...ish...tak penah plak dia buat cmni sblm ni.ada la penah tetiton atas kusi.asal boleh jer.mau luruh jantung mak dia tgk. la ni dah pandai menyabarkan ibu dia " sabar ibu" sambil menggoyang2kan tangan dia. hehe mcm2 la.....