Tuesday, March 10, 2009



thn ni aku rasa kehilangan anak2 murid tersayang yg dh abis spm thn lps.bkn senang nk dpt murid yg hormat kita n pandai.ada thn2 dia.cam thn 2005 aku miss sgt geng2 syed yg selalu mengkondem cikgu dia yg sorang ni.agak nya dia sian nengok aku (yg masa ketika itu anak dares u, tp gaya nya cm mak dara anak 2.asik mengomen beg aku yg x bertukar la, tudung yg xvouge la, brooch yg xsepadanla, kasut la beg la..bla..bla...tapi telatah2 diorgla yg menghiburkan,leh dijadikan kawan.yela asalkan tau time blaja n main. nak djadikan citer,lps depa abis blaja aku xjupe2 diorg tup2 jupe syed dlm masjidil haram..syukur..seronok sgt

kita pun penah rasa zaman blaja dulu, xsuka kalo ckg yg garang2 takut beb.tu la kalo bleh nak diorg blaja smbl enjoy,xdela tensen sgt.mmg rasa sunyi la bila diorg abis spm.yg dlm gambar ni prabu n the geng.depa sgt rajin menolong ckg2 n juga sgt busybody orangnya,mulut cm org tua jer haha..