Saturday, March 21, 2009

ada makna ka?

si a : semangatnya ngko!
makcik b : kembang tul ye nor sekarang (grrrr...sib baek mok cik mok cik )
si b : kalu jumpe ko tgh jalan, mesti aku xperasan (ayat makan dalam,haha..)
si c : makin 'comel' ngko skrg eh (lenkali gunala ayat yg lembut cmni,sejuk ati akak...)
bdk sek(yg dh lm xjupe) : sihaat yerrrr ckg skrg ....(pjg munyiknya)

ini antara dialog yg aku ingatla, yg xhengat xtawww..

apakah maksud2 mendalam ayat di atas???





jeng jeng jeng




OOOOOO TIDAK......
.
.
.
.
.
.
.
.
adakah gurauan somiku satu ketika dolu hampir mjadi nyata??? haha..

aku ingat lg dolu2 kwn aku kata pas besalin ank petama nanti gerenti ko kurus.FAILED!pastu lak depa kt jgn risau anak msk no 2 nanti mesti penat leh kuwoss...aku dok tggula jugak ni.harus kah aku menambahkan bil ke 3 sekaligus memberikan rayyan kawan (dulu nak bg pia kwn jugak) baru i akan menjadi slim??rai, tulunnnn...tapi aku suka sgt makan. i lovvvvveeee food...cmne ni ayah pia...muehehe....sendiri mau ingat la..
p/s : aku taw mesti apak si pia tgh menyengih perli kat haku neh..