Monday, February 9, 2009



menjadik jugak rancangan pg bercuti ritu,yela mana nak sangka,bendanya xdirancang.sesampai di resort ritu mula la aku naik cuak memikirkan psl hage bilik.dek kebluran, aku pong bemsj la sorg member yg dah pg,nk confirmkan hage rm200 tu tuk semalam ker tuk 3h2m..ada ke org cmni,aha....nasibla.fuh lega,bkn aper kot2 telinga aku spero tslh dgr kot, sbb bilik tu mmg cantik.rasa berbaloi dgn hage yg sgt2 berpatutan itu huhu...

yg aku pasti rayyan bkn kaki berjalan spt kakaknya.mungkin sbb masa ngandungkan dia,aku malas skit nak berjalan2 ni berbndg ms ngandungkan pia dulu.sarat2 pun sempat naik bukit tinggi ngan tah memane lg aku pun dah luper.so si adik ni sokmo menangis,mungkin kembung air laut kot hehe..belum mesra alam gitu.xke mana la kitaorg, pantai pun xpg.cuma pia berenang2 di kolam,makan2 dan curik2 bjalan jap.ibu kali ni mmg xbermandi mandala rs mcm xde mood jer.mungkin sbb dah beranak tecit.lagi satu kali ni terasa malu plak dgn lelemak bak beger big mac yg setia melekap bersamaku auw..dulu xsedar diri ke.??haku pedulik haper...tggu la rayyan besau skit lagi boleh la ibu lepaskan gian balik hokeh...

p/s : sape soh pg jejalan bwk bdk kecik??? harus dia meragam.tapi ada seteng2 baby aku nengok relax jer ms bjalan.apara...tarak kasi can langsung..hehehehe