Sunday, June 22, 2008


hajat dihati sebenarnya xsambut besday pia walupun didalam ati bergelodak nak buat almaklum la besday yg pertama kan.aku cuma sempat menjamu pulut kuning kpd kengkawan di sekolah ku sempena ari jadi dia.2 mggu lps, nenek rawang ,abg n kakak ipa ku bercadang menyambut secara ad hoc dan simple,diorg la yg membeli kek tuk pia.kalu diperhatikan nama pada kek itu adala tuk pia dan ibu tapi opps tu bkn tuk aku tapi ibu ku yg kebetulan menyambutnya semasa berada di sana,tapi ape salahnya pun kalu tuk aku kan kan kan,cm sesuwei je...kelaka jer nengok makanan kat atas meja tu,simple giler,aku sempat capai jajan2 tu jer bila diorg cdg nak mkn2 family ritu gak.spt biasa besday girl mmg xmemahami apa yg terjadi,tapi yg terpancar kegembiraan semestinya aku dan lain2..lagi2 mengadap kek coklat sedap yg pree tu ehehe..nampak dalam gambo tu cm anak2 buahku yg menyambut besday mereka huhu....hm...aku xsanggup melihat badak berendam terselit bersama kanak2 kecil itu maka terpaksala aku mengcrop kannya mueehee...toche pada nenek, atuk, abg dan akak ipa ku di atas kek dan present kalian...hepi ari tu pasal mak sedara n sepupu sepapat melaka kebetulan datang kerumah ari tu....