Thursday, June 12, 2008

dah lama aku tak buat post baru, bukan apa, aku terpaksa menghabiskan saki baki ketas peksa yg tak abis ritu..itu pun sib baik ada kengkawan yg sudi menolong aku menanda bbrp kertas lagi..toche,budi baik korang takkan dilupa..
aku selamat smpi di rumah sabtu baru ni lebih kuang 2 pagi tu pun setelah selamat mengisi pewot di kedai mamak.rindu wei nak makan makanan kek sini..terbayang sokmo..terasa bertuah menjadi org malaysia lagi2 setelah menjejakkan semula kaki ke klia.
takde ape2 aktiviti yg menarik selepas itu, cuma keesokkan arinya (ahad), aku menghadiri kenduri adik imah yg bekerja di sama tempat dgnku...masih terbayang keenakkan nasik jagungnya bersama lauk pauknya yg enak nyam nyam..sayangnya aku tak snap gambar2 nya sbb dah la aku sampai lewat, tgk dia busy dikelilingi tetamu..jd xmau la aku kaco.sungguhla sweet & berseri kedua mempelai memakai busana bewarna pink gitu..selamat pengantin baru k imah....
niat di hati nak bercuti ari isnin tapi terbantut sampaila ke arini,gamaknya xmenjadila hehe...