Wednesday, April 23, 2008

teman-teman yg kurindui...

lamakan aku xjupe ko abg man oopss...(nama sebenarnya nora) sejak kita abis blaja.nama abg man tu melekat sampai sekarang smp ada suatu ketika dulu mak apak aku pun konpius ingat aku ada skandal dgn abg man mane tah hehe..saper soh ko citer psl abg man dgn aku salu,itu pasal aku ada konpius...menurut rakan ku ini,kalu cuti (time blaja dulula) asal dia blk kg je(melaka),sampai kat bus stand masjid tanah tu(kg aku gak),mesti dia tesempak dgn satu laki ni (rasanya kuang waras) yg berkaki ayam dan dgn jam loceng tergantung kat leher ala2 cm din beramboi dlm majalah ujang tu,siap tau nama nya abg man lagik.tu yg melekat jer panggilan man tu kat ko kiki...aper kaba ko,senang2 kol la aku k...rindu la kengkawan kita kan..

kek mano la ekau agaknyo eh najiha?last aku jupo ko kek jalan masjid india xsilap tgh shoping nak gayo, maso tu eden pun lom kawen laie..najiha ni budak negeri sembilan, blaja dgn aku masa matriks kat kypm bangi

mek kelate yg come2 nih kak za n kak nor.lo ni dah lamo tak kecek ngan tubik denge kak za dah.dia ngaja di klang xsilap kawe.dgn kak nor ni salu gok jupo maso kursus baru nih.sumo menten jer badan cam anak dara kecuali i la..(hobi aku suka menyorok separuh bdn kat blkg org kalu bergambar)

odah ni aku paling ingat sbb penyabar dan baik orgnya..salu saba ngaja aku masa matriks dulu al maklumla aku kan ala2 mengong n slow skit...tq odah

gamba ni time dinner ms nak abis matriks dulu,ni dgn shikin.kat mana n ko wat aper ek skrg?

ini masa first sem deg.ni roomates aku namanya shaza,amik perubatan.dah ter lost contact la skrg..mesti dah jdk doc kan..kalu tak leh la aku dapat diskaun ker hehe...kat bilik ni la banyak kenangan antaranya menjadi tempat pengumpulan manusia2 tuk proses pengskodengan ekeke...ingat lagi kaksue cuba nak membuli junior baru nih sehingga i yg ala2 sihat nih terpaksa panjat katil i yg kat ats tu..sib baik kukuh u ;p

ingat tak aku kol ko masa musim monsun cup dulu?hajat di hati tingin nak juper ko n anak,tapi xde rezeki.cmnela ko jadik cikgu ek faez , ko kan lembut jer hehe..