Friday, April 18, 2008

Salunya aku dok dgr pengalaman kengkawan jer,tp dok jadi pd aku mlm td..bdk tecik pia telah 'ter'kunci aku kat luar umah huhu...citernya cenggini...dlm kol 10++ aku terasa nak sidai baju(leh guna ke ayat terasa nak sidai...hehe)..tp ati cm xsedap jer..luper lak nk gtau, ayahnya pia g minum dgn jiran aku.pastu tgh dok nyidai,pia dgn walkernya meluru laju ke balkoni tempat aku dok nyidai (dia mmg salu ngekor jer ke mana mak apaknyer pegi).
ntah cmne, dia tertolak pintu tu,aku dah rasa cm terkunci jer.sah la,seminit dua tu dia senyap jer.aku pun panggil dan ketuk2 pintu la(cam la dia leh bukak kan...)bila dia dgr jer sore aku, dia mula menangis,aku plak tak tentu arah dah..tgk jiran blkg sumer dah gelap (salu time cmtu,terang lagi...),tgk bawah,rasa cm nak terjun tapi tinggi gak mau pecah otak aku hehe...dgn xmalunyer, aku pun jerit panggil jiran ujung,tapi dia xdgr mungkin tgh tgk tb kat dpn,si budak pia dah meraung kuat.sib baik tuan umah aku kat bawah kebetulan kat dapur so dia dgr aku dok memanggil.dia la yg datang bukak kan pintu umahku (walaupun tiba agak lewat),mekacih mok cik sbb membantu diriku yg sedang kebluran...
bila si tecik tu aku dokong terus dia peluk kuat2 sambil menangis tersedu sedan,ngalir gak air mata aku time tu sbb leh rasa dia ketakutan & tepanjat....tu baru cmtu kan..simpati sgt pada mak apak yg ilang anak..mesti rindu nak peluk anakkan :(